Det blev en förmaning om vikten av gummi, men jag skulle ju berätta något annat.

image

Idag har jag suttit i den här apparaten, jag fick tyvärr inte in några signaler från rymden. Jag misstänker att det beror på att jag hade skyddande gummi på huvudet. Ni vet väl att man ska använda gummi för att skydda sig.

Utan gummi kan det hända riktigt farliga olyckor. Jag menar kör man på bara fälgen så de slår gnistor och någon går förbi med torra byxor då brinner han ju upp. Nä se till och använd gummi.

Nu var det inte gummi och olyckor jag skulle prata om för jag har inte varit med om någon olycka idag, men sen så hade jag ju gummihätta på mig.

Egentligen ville jag bara berätta att jag slingat håret, märkvärdigare var det inte.

Både mamma och maken sa att det blev fint så då är det ju så, jag menar de skulle ju aldrig ljuga för mig. Speciellt inte maken eller så vet han att pmskossan är på intåg och stryker denne medhårs.

Vad tycker ni andra om denna blonda pratande tjej? (Jag är inte 30 ännu så tjej går bra att säga om mig, tant går oxå bra men inte dam)

image

Lämna en kommentar