Det är underskattat med…

… en kvinna med PMS, alltså man ska inte underskatta en man med PMS heller inte för att de inte finns utan de är bara lite mer tystlåtna eller vad vet jag om det egentligen, ingenting. 

Men tillbaka till kvinnan med PMS, det är inte kvinnan i texten som har skrivit brevet, eller?! 

När man har PMS i närheten ska man inte underskatta var lite choklad kan göra, underverk kan jag tala om att det gör. Eller underverk och underverk det var väl att ta i men det hjälper. 

Underskatta choklad punkt! Eller utropstecken blev det visst nu det var ju lite ologiskt men hela jag är ologisk just nu kan jag meddela.

Helgen kommer spenderas i soffan då jag ta hand om yrseln och fippla med datorn för man ska inte underskatta hur mycket man kan presentera från ryggläge i soffan.

Nu blir det talang med V som ser sig själv på den scenen inom något år, han ska bara bestämma sig för om det är med en kub eller med parkouren, man ska inte underskatta ett barns drömmar.

Lämna en kommentar