Ett litet livstecken, om vänner

Jag är lyckligt lottad som har vänner som stannar kvar trots att jag mår jättedåligt just nu. Har flera vänner som under denna veckan hört av sig och jag blir lika glad varje gång för jag orkar inte höra av mig lika mycket som jag skulle vilja och att ha människor som hela tiden hör av sig är underbart.

Det går just nu i snigelfart framåt men det går framåt. Nu tänker jag inte ropa hej innan jag kommit över bäcken men håll tummarna för mig den närmsta tiden.

Imorgon är det dags att åka till jobbet igen, denna bilden är från förra veckan när jag hälsade på. Ja jag är så trött som jag ser ut och detta är innan mötet började, men jag hälsar bara på än så länge.

image

2 kommentarer

  1. Mizca · augusti 27, 2015

    Vad roligt att se att det går framåt – fortsätt kämpa!
    Familj och vänner är otroligt fina stöd, så härligt att du har människor runt omkring dig =)

  2. ZymbiotiZ · augusti 31, 2015

    Styrkekramar 💕

Lämna en kommentar